Antrenează mușchii feței și gâtului împotriva ridurilor, Gimnastica feței Carol Maggio: tehnica de construire a feței, recenzii și videoclipuri


Și va ajuta la această gimnastică pentru o persoană cu un complex special de exerciții pentru a întări mușchii feței și a gâtului și, în consecință, pentru prevenirea și lupta ridurilor, umfrezența din piele și cea de-a doua bărbie.

Ce este util gimnastica pentru fata

Implementarea sistematică a simplă, dar foarte antrenează mușchii feței și gâtului împotriva ridurilor eficient Acesta va contribui la extinderea tineretului, deoarece antrenamentul este afectat nu numai asupra mușchilor, ci și pentru starea generală: în straturile inferioare ale pielii, alimentarea cu sânge a țesutului conjunctiv de colagen este îmbunătățită, iar nutrienții și oxigenul intră în mod activ celulele pielii.

Avizul experților privind formarea musculară față La categoria Principiul gimnasticii pentru mușchi Mușchii feței sunt activi activ atunci când vorbim, zâmbind sau încruntați, se bucurăau sau trist. Cu toate acestea, relaxarea și tensiunea mușchilor apar foarte neuniforme, deoarece chiar și într-un vis, când ne pare că tot corpul nostru se odihnește, fața se relaxează pe deplin: mutați-vă mere de ochi Și pleoapele sunt răsucite, mușchii sunt redus în jurul gurii.

Muncă neuniformă grupuri diferite Mușchii faciali duc la riduri premature. Datorită sarcinii constante a acelorași mușchi, țesuturile conjunctive sunt supraîncărcate, ceea ce duce la o schimbare a conturului feței, al fumului și drenajului pielii.

antrenează mușchii feței și gâtului împotriva ridurilor crema antirid cu aur

Pentru a evita acest lucru sau a returna frumusețea și tinerii feței fără operațiuni plastice, există o serie de exerciții simple pentru a instrui mușchii feței, care sunt absolut sigure pentru femeile de orice vârstă, nu durează mult timp și, cel mai importantdă rezultate uimitoare.

Gimnastica pentru față se bazează pe exerciții alternante pentru tensiunea și relaxarea diferitelor grupuri de mușchi faciali. Aceste exerciții au fost cunoscute femeilor în vremuri de lungă durată, iar astăzi sunt în mod activ populare cu astfel de sisteme de materiale plastice non-chirurgicale ale feței ca farezbilding și auto-ridicare.

Video: Gimnastica pentru față. Exercitii pentru fata (intinerire faciala). facelift

Principala cheie pentru succes este regularitatea și sistematizarea. În două săptămâni ocupație activă Efectul va fi vizibil care se va bucura și va deveni un stimulent excelent pentru a continua antrenamentul: umflarea și pungile sub ochi vor dispărea, se va îmbunătăți culoarea feței, ridurile vor deveni mai puțin pronunțate, obrajii și cea de-a doua bărbie va fi tras afară.

antrenează mușchii feței și gâtului împotriva ridurilor crema de ochi antirid pentru fermitate

La categoria Gimnastica completă pentru față Gimnastica pentru instruire Mușchii feței poate fi efectuată la domiciliu în fața oglinzii, în mașină, pierzând un dop sau la centrele anti-îmbătrânire din connecticut west haven de muncă la computer.

Principalul lucru este să o faceți zilnic, cel mai bun dimineața și seara. Pentru fiecare exercițiu, numărul maxim de repetiții este zece, dar este recomandat să începeți cu două sau trei repetări și în fiecare zi se adaugă unul câte o repetare, ajungând treptat la zece. Efectuați toate exercițiile nu respectă respirația, mușchii cei mai stricți și ținând tensiunea în decurs de secunde.

Exerciții pentru fața și gâtul oval. Gimnastica pentru mușchii de față: eficiență, reguli

La categoria Exerciții pentru ochi Aceste exerciții pentru mușchii persoanei vizează instruirea pleoapei superioare și inferioare, scăpând de "labele de gâscă" în jurul ochilor, reducând umflarea și pentru o privire mai expresivă și deschisă.

Fixați zona de sprâncene apăsând cu degetele indicatoare la osul frontal.

antrenează mușchii feței și gâtului împotriva ridurilor baza de ser anti-imbatranire

Acum, reducând mușchii frunții, încercăm să ridicăm sprâncenele în sus, ținându-vă degetele în loc figura 4. Degetele medii au între sprâncenele deasupra nasului, ușor presate.

antrenează mușchii feței și gâtului împotriva ridurilor identificați placa anti-îmbătrânire elvețiană

Degetele indexului au pus pe colțurile exterioare ale ochilor și, de asemenea, apăsăm puțin, dar încercăm să nu facem pliuri.

Strângeți pleoapa inferioară. Dacă exercițiul este efectuat corect, trebuie resimțit muzeul de ochi.

antrenează mușchii feței și gâtului împotriva ridurilor suplimente anti-imbatranire capsula de glutation

Relaxarea pleoapelor și repetați din nou mișcarea de frustrare. Pe ochii închisi puneți trei degete ale fiecărei peria, astfel încât degetul arătător cu o presiune ușoară să fixeze unghiul exterior al ochiului, partea de mijloc a sprâncenelor, iar anonimea este unghiul interior al ochiului.

Principiul gimnasticii pentru mușchi

Acum, contracarează degetele, încercând să-l înghiți figura 5. La categoria Consolidarea mușchilor frunții Exerciții de instruire Mușchii frunții vor contribui la întărirea mușchiului temporal, frontal și ureche, situat între sprâncenele musculare "Gordri", ridicați sprâncenele, va împiedica apariția pe frunte și între roțile ridurilor și va reduce, de asemenea, existența existentă ele.

Palma pune pe frunte ușor deasupra sprâncenelor. Mâna apăsată pe frunte, ridicați și coborâți sprâncenele, încercând să depășească rezistența. Degetele indicatoare și mijlocie ale ambelor mâini, apăsăm originea de pe nas, mângâind sprâncenele, ca și cum sunteți supărat, în timp ce puneți presiune cu degetele.

1. Exerciții faciale ale obrajilor

Se încruntă. Apoi ridicați sprâncenele cât mai mari și dezvăluiți pe larg ochii.

antrenează mușchii feței și gâtului împotriva ridurilor crema reparatoare fata

Nu vă retrageți și, în timp, urechile vor începe cu siguranță să se miște, iar acolo, uite și vor învăța să vă bateți urechile. La categoria Exerciții pentru obraji De-a lungul anilor, obrajii vor deșuruba, iar fața pare tristă, plată și în vârstă.

Muschii faciali: exerciții cu un efect de ridicare

Umpleți obrajii cu energie, returnați volumul și "pus în loc" va ajuta exercițiile. Respirați adânc prin nas. Pentru câteva secunde, întârzieți respirația.

  • Fizică Cum să vă ridicați sprâncenele: folosind botox.
  • Exercitarea frunte și ochi 1 Trageți cu degetul arătător pe frunte.
  • Retete pentru riduri la ochi
  • Exerciții faciale pentru riduri: complex anti-îmbătrânire pentru mușchi și piele
  • Istoria industriei anti-îmbătrânire

Închideți buzele și obrajii gonflabile, cu o tensiune prin gură expiră aerul cu blocajele. Trageți buzele înainte și rotiți-le în "tub". Noi zâmbim lățime, rămânând în această poziție timp de câteva secunde și din nou în jurul buzelor. Revenim adânc prin nas și încercăm să zâmbim, ținând obrazul cu degetele în stare calmă, contracarați tăieturile musculare.

FACE LIFTING Massage \u0026 Exercise for Jowls \u0026 Laugh Lines(Nasolabial fold)

Rularea degetelor, expirați antrenează mușchii feței și gâtului împotriva ridurilor gură. Acțiuni similare se fac cu obrazul stâng figura 1.

Antrenează fruntea și ochii 1 Trageți fruntea cu indicii de mână. Folosind doar degetele tale, poți să-ți presezi fruntea astfel încât, ridicându-ți sprâncenele, poți întări acea parte a feței tale. Acest exercițiu ajută la reducerea ridurilor frunții. Puneți indicii chiar deasupra ochilor.

La categoria Gimnastică pentru buza. Gimnastica pentru buze va ajuta la consolidarea gurii formative mușchiul circularprecum și mușchii, ridicarea și coborârea buzelor care își umple volumul.

Yoga faciala Annlize Hagen - 14 asanas impotriva imbatranirii Ochelari Yoga pentru fata Annlize Hagen este o modalitate sigură de a restabili pielea feței, gâtului la tinerețe fără a utiliza aditivi artificiali, chimie.