Hormoni pineali anti-imbatranire


Home blog Substituția hormonală în medicina anti aging Substituția hormonală în medicina anti aging 14 martie Tratamentul de substituție hormonală în terapia anti aging s-a impus de la sine odată cu constatarea fără urmă de dubiu a scăderii concetrațiilor multor hormoni în sânge odată cu înaintarea în vârstă. Oboseala, insomnia, scăderea libidoului sunt considerate normale odată cu trecerea anilor și puțini știu că sunt legate de scăderea secreției unor hormoni și că pot fi corectate prin terapie de substituție hormonală. Cei mai studiați hormoni legați de procesul de îmbătânire sunt hormonii sexuali feminini estrogenul și progesteronul și masculini testosteronulhormonul dr creștere HGHmelatonina și hormonii suprarenalieni având ca precursor pregnenolonul și DHEA.

Marţi, 26 octombrieLife Natural După un laptic bun Foto: wikipedia Melatonina este un hormon natural produs de glanda pineală din creier. Printre alte funcții, melatonina reglează ritmul circadian, adică ciclurile de somn și veghe.

Corespunzător, glanda pineală produce mai multă melatonină când Soarele apune și niveluri mai mari la răsărit, scrie The Manual. Suplimentele cu melatonină ajută la creșterea cantității de melatonină și pot îmbunătăți calitatea somnului.

hormoni pineali anti-imbatranire

Ele nu creează dependență și sunt de obicei sigure pentru adulți și copii, în doze de la 0,5 la 5 miligrame. Dar pot cauza moleșeală, greață și amețeli și pot interfera cu unele medicamente. Din fericire există alimente care conțin melatonină și consumate la cină pot regla obiceiurile de somn și să-l facă mai odihnitor.

hormoni pineali anti-imbatranire

Chiar dacă există puține date despre concentrația de melatonină din ele, următoarele alimente sunt cele care o conțin. Laptele Efectul este datorat conținutului de compuși care ajută somnul, melatonina și triptofanul. Aminoacid prezent și în carnea de curcan, triptofanul mărește concentrațiile de serotonină și melatonină, care ameliorează ciclurile de somn.

O cană hormoni pineali anti-imbatranire ml de lapte oferă mg de triptofan și este una din ele mai bune surse alimentare de melatonină.

hormoni pineali anti-imbatranire

Vișinele Sunt bogate în compuși anti-inflamatori și melatonină și și-au făcut loc printre alimentele sănătoase și suplimentele naturale pentru calmarea durerii artritice, sănătatea inimii și somn. Fisticul Unele sortimente de nuci și semințe conțin melatonină, ca migdalele și caju, dar fisticul este cel mai bogat.

  • 5 beneficii ale consumului de melatonină - agro-mag.ro
  • Ser anti-imbatranire dermaktiv
  • Terapie de inducție anti îmbătrânire
  • Despre nutritie Melatonina este un hormon natural care este produs predominant de glanda pineala epifiza din creier si apoi eliberat in sange.
  • Masca de fata cu ulei de ricin

Conține și fibre, acizi omega-3, vitamina E și antioxidanți, așa că este o gustare recomandată. Strugurii Strugurii și goji sunt bogați în melatonină.

hormoni pineali anti-imbatranire

Concentrația variază între soiuri, în funcție de condițiile de cultură și climă, dar strugurii roșii sunt cea mai bună sursă. Goji sunt un superaliment provenit din China, lăudat pentru proprietățile anti-îmbătrânire și conținutul de antioxidanți.

Sunt vânduți de obicei ca semințe uscate și pot fi adăugați la brioșe, cereale și iaurt, sau consumați ca atare.

hormoni pineali anti-imbatranire

Ciupercile Ciupercile conțin și triptofan, și melatonină, ceea ce le face foarte potrivite pentru cină. Varietatea largă de soiuri oferă opțiuni nelimitate pentru metode de gătire și utilizări. Porumbul Este omniprezent în dietele americane, în multe forme.

Program De îmbătrânire Umană. Adică, programul de deces este înregistrat la noi încă din primul minut de naștere.

Alimentul îndrăgit este și bogat în melatonină și ca urmare poate regla ciclurile de somn. Ovăzul Cerealele integrale conțin fibre, vitamine B și minerale importante.

Ouăle Sunt hormoni pineali anti-imbatranire numite alimentele perfecte ale naturii. Sunt o sursă completă de proteine, deci conțin toți aminoacizii esențiali, ca și alți nutrienți vitali ca vitamina D, folat, seleniu și riboflavin.

Dar ouăle ajută și somnul, fiind bogate în triptofan și melatonină.

hormoni pineali anti-imbatranire

Orezul Orezul nu conține numai triptofan și melatonină, dar și carbohidrați despre care se știe că ajută somnul. Un studiu a constatat că o dietă bazată pe orez i-a făcut pe subiecți să obțină o îmbunătățire a calității somnului și o reducere a stresului oxidativ. Citește și:.

Hormonii: efectele asupra organismului Din Articole Generalitati Hormonii sunt substante chimice produse de catre glandele care formeaza sistemul endocrin; eliberati in circulatia sanguina hormonii actioneaza in mod specific pe unul sau mai multe "organe-tinta" cu scopul de a le reglementa functionalitatea. Cuvantul hormon s-a format prin derivarea cuvantului grecesc "hormao" care inseama "a stimula, a pune in miscare". In functie de structura, hormonii se impart in 3 grupe: - peptidici formati din mai multi acizi aminati ; - steroidieni derivati ai colesterolului ; - derivati dintr-un acid aminat hormonii tiroidieni. Hormonii regleaza diferite functii din organism, printre care: - cresterea si dezvoltarea; - functia si reproducerea sexuala; - metabolismul; - starea psihologica.