Alimente pentru piele împotriva îmbătrânirii


Vezi mai multe articole din categoria stiinta-sanatate Iată cinci vitamine şi sursele lor naturale despre care medicul american spune că este indicat a fi incluse în dieta oricărei persoane, indiferent de vârstă.

alimente pentru piele împotriva îmbătrânirii crema anti-imbatranire inceputul anilor 20

Vitamina C se găseşte din abundenţă în citrice şi este esenţială pentru producerea de colagen, care asigură elasticitatea pielii. Vitamina C este utilă şi în menţinerea sănătăţii oaselor şi a dinţilor.

alimente pentru piele împotriva îmbătrânirii oaac swiss anti aging

Această vitamină nu numai că protejează împotriva efectelor nocive ale expunerii pielii la soare, dar poate ajuta şi la remedierea ridurilor deja formate. Vitamina A este disponibilă într-o mare varietate de fructe şi legume, precum morocvi, mango, napi şi cartofi dulci, iar efectele sale antioxidante sunt benefice.

alimente pentru piele împotriva îmbătrânirii beneficiile serului facial anti-îmbătrânire

Retinol, unul dintre puţinele tratamente împotriva ridurilor aprobat de Agenţia americană a medicamentelor Food and Drug Administration, FDAeste o formă a acestei vitamine şi acţionează din interiorul celulelor, având efecte asupra unor receptori care fac celulele să funcţioneze ca şi cum ar fi tinere, potrivit lui Farris.

Vitamina A încetineşte descompunerea colagenului şi este foarte importantă pentru menţinerea unui sistem imunitar sănătos, dar şi pentru o piele şi o vedere cât mai bună.

alimente pentru piele împotriva îmbătrânirii remedii de casă pentru creme anti-îmbătrânire

De asemenea, vitamina A poate fi aplicată local, pe piele, pentru a beneficia de efectele anti-îmbătrânire. Vitamina D este foarte importantă în ce priveşte sănătatea oaselor, fiind puternic legată de absorbţia calciului în organism.

Ani de zile ne-am concentrat doar pe colagen, dar acum ştim că în procesul de îmbătrânire organismul pierde grăsimi, colagen şi densitatea osoasă.

alimente pentru piele împotriva îmbătrânirii crema de ochi anti-imbatranire cu fructe de acai

Cu cât oasele sunt mai sănătoase, cu atât structura osoasă a organismului este mai solidă, iar trupul arată mai bine", spune medicul Patricia Farris. Alimente precum peştele gras, unele produse lactate şi gălbenuşul de ou sunt surse foarte bune de vitamina D. Această substanţă este produsă de organism şi în timpul expunerii zilnice la soare, dar cremele solare cu factor mare de protecţie pot suprima acest efect benefic.

Totuşi, medicii recomandă ca vitamina D să fie obţinută din dietă, întrucât expunerea la lumina solară fără protecţie este periculoasă, putând duce la apariţia cancerului de piele, pe lângă îmbătrânirea prematură cauzată de uscarea şi arderea pielii. Vitamina K este disponibilă în majoritatea legumelor verzi, precum salată, spanac.

alimente pentru piele împotriva îmbătrânirii ingrediente în crema anti-îmbătrânire dermologie

Această vitamină este utilă în prevenirea vânătăilor, mai ales în cazul persoanelor trecute de vârsta de 50 de ani. Vitamina Piele glam anti-imbatranire ajută la menţinerea colagenului în ţesutul epitelial, ajutând la păstrarea grosimii pielii, reducând astfel incidenţa vânătăilor şi chiar ascunzând venele careo dată cu vârsta, devin din ce în ce mai vizibile, mai ales pe braţe.

Vitamina E are efecte benefice asupra pielii, mai ales când este combinată cu vitamina C. Vitamina E ajută împotriva radicalilor liberi la nivel celular, protejând celulele şi făcându-le mai puţin vulnerabile.

  • Alimente care încetinesc îmbătrânirea pielii. 8 alimente utile
  • Cum încetinim îmbătrânirea pielii?– agro-mag.ro
  • Pasul următor Cum încetinim îmbătrânirea pielii?
  • Pe langă factorii externi care ne fac rău organismului se adună şi stresul zilnic al vieţii cotidiene.
  • Sus 1.

Potrivit Alimente pentru piele împotriva îmbătrânirii Farris, această vitamină este unul dintre cei mai puternici antioxidanţi disponibili în natură, ajutând la protecţia privind efectele negative ale expunerii la soare. Vitamina E este solubilă în grăsimi şi este găsită în multe uleiuri, cum este cel de floarea soarelui, uleiul de soia, dar şi în nuci şi seminţe.

Prin fitochimicalele pe care le conține, năsturelul stimulează circulația și transportul de minerale către toate celulele organismului. Afinele Sunt bogate în vitaminele A și C, dar conțin din belșug și un antioxidant recunoscut pentru calitățile antiîmbătrânire, numit antocianină.