Alimente anti-îmbătrânire de consumat. Topul alimentelor anti-îmbătrânire: regenerează-ţi piela şi ţine ridurile la distanţă


Navigare în articole

FOTO brightside. Specialiştii susţin că îmbătrânirea pielii poate fi prevenită în mod natural consumând o serie de alimente benefice. Ştiri pe aceeaşi temă 7 alimente pe care nutriţioniştii le includ în dieta zilnică: gustări Cu toţii ne dorim să arătăm mereu tineri şi să nu ne confruntăm cu semnele lăsate de trecerea anilor.

Avocado Probabil ai auzit că avocado este foarte bogat în grăsimi, iar acest lucru te-a determinat să nu îl incluzi în dieta ta. Ce trebuie să ştii este că aceste grăsimi sunt foarte sănătoase.

Generalitati

Avocado poate reduce nivelul de colesterol şi sprijină procesul de regenerare a pielii. Oferă corpului vitamina C, potasiu şi antioxidanţi, fiind bogat în acid folic.

alimente anti-îmbătrânire de consumat clarins crema ochi

Fructe de pădure Căpşuni, mure, afine, zmeură, şi lista poate continua. Aceste fructe au proprietăţi antioxidante care previn sau întarzie leziunile la nivelul celulelor, putând reduce inclusiv inflamaţiile articulare.

Afinele îmbunătăţesc abilităţile cognitive şi previne boli precum Alzheimer sau demenţă.

alimente anti-îmbătrânire de consumat produs anti-imbatranire 2022 oscar

Morcovi Această legumă este cunoscută pentru faptul că protejează ochii datorită beta-carotenului, o substanţă pe care organismul o transformă în vitamina A.

De asemenea, protejează pielea de foto-îmbatranire şi ridarea prematură. Citrice Fructele citrice sunt o sursă importantă de vitamina C şi acid folic.

17 Anti-Aging Foods That Will Make Your Skin Glow

Ele ajuta la scăderea nivelului de colesterol şi a acidului uric din sânge. Un pahar de suc de lamaie pe stomacul gol curaţă colonul şi detoxifică organismul. În plus, corpul va absorbi nutrienţii mult mai uşor, te vei simţi sănătos şi radiant.

alimente anti-îmbătrânire de consumat produse anti-îmbătrânire și produse cosmetice

Usturoi Nu numai că usturoiul este o armă puternică împotriva vampirilor dar, de asemenea, ucide cele mai multe infecţii dacă este folosit în mod corespunzător. Lasă un puternic alimente anti-îmbătrânire de consumat, de care cu greu mai poţi scăpa, dar ofera beneficii incredibile.

Proprietăţile sale fungicide şi bactericide fac din usturoi un aliment minune împotriva îmbatranirii.

Migdalele -reprezintă nişte gustări bogate în energie şi nu genereaza colesterol rău datorită sterolilor, de asemenea sunt benefice pentru diabetici reducand zahărul din sânge.

De asemenea, echilibrează colesterolul, îmbunătăţeşte circulaţia sângelui şi a hipertensiunii arteriale şi ajută la reducerea riscului de anumite tipuri de cancer.

Ciocolată neagră Ciocolata neagră are numeroase beneficii pentru sănatate. Acesta conţine antioxidanţi, cum ar fi flavonoide, care ajută pielea să se protejeze de razele UV, luptă împotriva radicalilor liberi şi îmbunătăţi hidratarea.

alimente anti-îmbătrânire de consumat crema antirid elizabeth arden

Ulei de măsline Uleiul de măsline nu este numai o parte esenţială a unei diete sănătoase, ci şi un remediu ideal pentru îngrijirea pielii. Este una dintre cele mai importante surse de acid alfa-linolenic, care mentine pielea hidratată şi tonifiată, prevenind îmbatranirea acesteia.

6 alimente cu efect anti-aging

Sfat: Aplică 2 - 3 picături de ulei de măsline în jurul ochilor chiar înainte de a merge la culcare. Pielea va deveni mai netedă şi hidratată, în timp reuşindu-se reducerea aspectului liniilor fine. Roşii Roşiile nu sunt doar foarte gustoase, ci şi pline de substanţe nutritive, conţinând o mare cantitate de vitamina A, vitamina C şi acid folic.

alimente anti-îmbătrânire de consumat reclame pentru cremă anti-îmbătrânire

Licopenul, care este responsabil pentru culoarea roşie a tomatelor coapte, este un antioxidant de 14 ori mai puternic decât resveratrol din vinul roşu. Această substanţă protejează pielea împotriva radiaţiilor UV şi, de asemenea, are un puternic efect în prevenirea bolilor cardiovasculare, degenerative si infecţioase. Licopenul este mai uşor de a absorbit de organism atunci când roşiile sunt fierte şi combinate cu puţin ulei de măsline.

Peşte gras Peştele gras, cum ar fi somon, ton sau calcanul, sunt o importantă sursă de alimente anti-îmbătrânire de consumat graşi Omega 3, care ajuta la regenerarea celulelor.

Top 5 alimente care previn îmbătrânirea prematură

Sunt, de asemenea, foarte bune pentru îngrijirea pielii, prevenind daunele oxidative care apar odată cu înaintarea în vârstă. Turmeric Această plantă, care se găseşte de obicei sub formă de pulbere, devine din ce în ce mai populară. Are efecte benefice în ceea ce priveşte digestia, proprietăţi anti-inflamatorii şi încetineşte procesul de îmbătrânire. Oferă energie şi ridică starea de spirit în momente de stres. Jambon Sunca iberică ajută la prevenirea pierderii masei musculare asociată cu îmbătrânirea şi conţine o cantitate mare de acizi graşi sănătoşi care întăresc sistemul cardiovascular.

În plus, este o sursă de minerale fier, zinc, potasiu şi vitamine din grupul B. Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like mai jos: citeste totul despre:.